ОНЛАЙН И ФИЗИЧЕСКИ МАГАЗИН ТЕХНОШОП

  • май 20, 2024

Детайли

Последна актуализация на: октомври 18th, 2022 в 10:19 pm
Номер на офертата:2043
Тип оферта:Продава бизнес
Бизнес сектор:IT
Цена: 400,000 EUR
Вид валута:EUR (EUR)
Година на основаване:2009
Служители:3
Уебсайт:www.tehnoshop.info

Описание

Продава се действащ бизнес на 13 години с отлична репутация, няколко онлайн магазина, физически магазин в Пловдив и склад до Пловдив, редовни клиенти, налични активи, обучен екип и гарантирана печалба.

В проекта са вложени много труд, време, четене, добиване на нови знания, инвестиции и желание за работа и развитие.

ВАЖНО: Бизнесът функционира изцяло ОРГАНИЧНО и НЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ абсолютно никакви реклами – в Гугъл, Фейсбук, Инстаграм или други социални мрежи.


РАЗДЕЛ 1: Онлайн магазини /1 основен + 6 бонус/
1. Основен бизнес – Техношоп

Основата на бизнеса е онлайн магазин Техношоп (technoshop.bg / tehnoshop.info), който работи на пазара още от зората на онлайн търговията в България или по-точно от средата на 2009 година. Техношоп е утвърден бизнес на 13 години, като през това време е изградил отлична репутация и множество редовни клиенти. Притежава голям пазарен дял в своята сфера, като брандът е изключително разпознаваем.

Общия брой продукти са над 110 000 артикула, като активните за продажба към клиенти са около 75 000.

Отлична SEO оптимизация, която е изградена и утвърдена през годините. Страхотни резултати – при търсене Гугъл често излизаме на челни позиции. Специално разработен SEO модул за по-добро класиране на изображенията на продукт (google search by image). След разработката на модула при търсене на продукт по име обикновено сме сред първите резултати.

Сайта е изграден върху най-добрата, сигурна и надеждна платформа за онлайн магазини в страната – Summer Cart / впоследствие Seliton/.

Използва се най-високия план предлаган от тях. Използваме отделен VPS хостинг, който  да покрива нашите нужди. Инвестирали сме време и доста средства в разработването на индивидуални модули, които са били разработвани специално за Техношоп. Последния подобен модул беше реализиран преди по-малко от месец. Само в Техношоп до момента са инвестирани над 120 000 лв. за сайт, модули, SEO оптимизация и други.

Подарък: Домейн www.technoshop.bg, който е закупен през 2019 година.

Основният домейн е tehnoshop.info . От двата домейна (tehnoshop.info и technoshop.bg) се достъпва до един и същ сайт – tehnoshop.info. Тук мисля, че е редно да поясня… През далечната 2009 година онлайн магазините бяха нещо ново за повечето хора и умишлено допуснахме грешка при изписване на technoshop като пропуснем „c“. Така вместо „technoshop“, решихме че за България ще бъде доста по-лесно на клиентите да стигнат до онлайн магазина под домейн „tehnoshop“. Домейнът „technoshop.bg“ никога не е бил използван с цел по-различна от това да пренасочва към „tehnoshop.info“. При желание на новия собственик може лесно да се промени основния домейн на „technoshop.bg“.

Напълно интегрирани системи на Еконт и Спиди с функция за изчисляване на доставката в реално време, възможност за създаване на товарителници директно през админ панела, тяхното проследяване през админ панела, както и проследяване на изплатените наложени платежи за всяка пратка.

Техношоп има разработена B2B функция, която позволява различни групи цени – за ВИП клиенти, за търговци на едро, за отстъпки при количества и т.н.

Има възможност за създаване на допълнителни езикови версии на сайта. Включени модули, които позволяват лесно стъпването на нови пазари като Гърция, Румъния и други.

2. Бонус към офертата – domashna-kozmetika.com

Магазинчето за козметика е на пазара от 2012 година. От около година и половина сайта е изцяло обновен, като за него се спряхме на CLOUDCART. Платили сме за специално разработен дизайн, който да отговаря на нуждите на бизнеса. Добре организиран и работещ. Има постоянни клиенти – нови и редовни такива. Налични са около 1500 продукта. Магазинчето за козметика има своя пазарен дял, защото комбинира и предлага различни типове продукти, които са по-специфични. Някои от тях са съставки за козметика, PVC опаковки за козметика, стъклени шишенца, стъклени бурканчета, етерични масла, продукти с българска роза и много други. Опаковките се продават както на дребно, така и на едро.

Интегрирани системи на Еконт и Спиди, които изчисляват доставката в реално време. Възможност за създаване и проследяване на товарителници през админ панела.

3. Бонус към офертата – Дропшипинг партньори и Търговци на едро

Разработена платформа за дропшипинг партньори и продажби на едро (dropshipping & wholesale). Идеята се зароди още през 2018 година и след дълго обмисляне, подбиране на продукти и смятане, в края на краищата се реализира през 2019 година като techno-b2b.com. От около 1 месец обновихме изцяло платформата, в която инвестирахме доста средства и мисъл. Успяхме да улесним работата на нашите партньорите значително и сведохме до минимум техните въпроси и запитвания. В новата платформа заложихме на по-добри продуктови описания. Платформата е уникална за България, защото е една от малкото работещи от този тип. Организирана е доста добре и се управлява изключително лесно. Има специално разработени модули, които дават редица плюсове за нашите партньори. Някои от специфичните модули са тикет система (за запитвания и въпроси), портфейл (за проследяване на комисионни), система за проследяване на поръчки от страна на партньорите, система за генериране на специални оферти за различните групи, B2B система за различни групи и цени (дропшипинг цена, цена на едро, цена на едро за различни бройки, цена към краен клиент) и други. Изградени модули за XML синхронизация (XML feed), които позволяват бързо и лесно експортиране на продукти към сайтове на партньори. В момента има активни 45 партньора в etrend.bg, а в techno-b2b.com са около 330.

Ежедневно постъпват поръчки от партньори!

Общия брой на продуктите в techno-b2b.com е 355 бр.

Общия брой на продуктите в etrend.bg е над 900 бр., като активните към момента са над 260 броя, като се качват редовно нови предложения. Имаме изградена VIBER група, чрез която партньорите получават достъп до ексклузивни оферти.

Etrend.bg е разработен така, че да има възможност за XML синхронизация с Техношоп, която е активна. При нейното активиране и при желание броят на продуктите може да се увеличи до 100 пъти, тоест продуктите да достигнат до 90 000+.

Проектът е с голям потенциал, защото благодарение на партньорите и съвместната ни работа много лесно и бързо се достига до широка аудитория. Някои от партньорите продават чрез свой собствени онлайн магазини, докато други от тях разчитат на платени реклами или платформи като emag, OLX, Bazar.

Редовно получаваме заявки за регистрации в B2B платформата.

 
4. Бонус към офертата – shop777.net

Работи от 2010 година. Постъпват органични поръчки за определени продукти. Добра SEO оптимизация. Разработен върху Summer Cart. Продуктов каталог от около 1 100 продукта. Не сме добавяли скоро нови продукти там, защото проекта е на заден план и усилията се хвърлят върху Техношоп. При таргетиране на определени продукти и обновяване на продуктовите снимки може да постигне значително по-добри резултати. Имаме списък на подходящите продукти.

5. Бонус към офертата – aroma-place.com

Aroma-place е на пазара от 2016 година, асортимента е почти идентичен с този на domashna-kozmetika.com. Идеята при създаването му беше да направим сайт за чуждестранни клиенти. Влизат поръчки от време на време, но като цяло проекта е останал на заден план и е по-скоро в застой. За да започне да генерира доходи е необходимо да се използва реклама или да се подобри SEO оптимизацията му.


РАЗДЕЛ 2: Органичен трафик

ВАЖНО: Изключително важно е да се вземе предвид фактът, че работим без каквито и да е било платени реклами. Генерираните резултати са изцяло от органични продажби. Това означава, че всички продажби се генерират напълно безплатно – най-вече от класиране на онлайн магазините в Гугъл + постъпващи поръчки от редовните ни клиенти. Нито един от онлайн магазините не се рекламира в Гугъл, Фейсбук, Инстаграм или други социални мрежи.

При създаването на рекламни кампании бизнесът има огромен потенциал и оборотите могат да се увеличат няколко пъти!


Раздел 3: Обороти и печалби

Справка обороти от търговски регистър за последните 3 години:

– Оборот за 2019 година: 499 200 лв.
– Оборот за 2020 година: 640 800 лв.
– Оборот за 20021 година: 877 200 лв.

Оборот за 2022 година, до 7-ми месец: 537 600 лв.

Сами разбирате, че печалбите са обект на конфиденциалност и ще бъдат разкрити единствено при сериозен интерес и лична среща! Това, което гарантирам е, че са достатъчно добри.


Раздел 4: Налична стока, логистика и собствен внос

Налична стока в наш склад: около 130 000 – 150 000 EURO
Стоката се закупува на доставни цени към момента на получаването на стоката в наш склад!

Ако сега трябва да се закупува цялата стока, която е налична в склада наново по настоящи цени, то сумата за същата стока би била +20 до +35%!

*Има възможност и за поетапно закупуване на стоката. Идеята е, че може да се закупи само стоката в шоурума и магазина, която е достатъчна за да започнете работа и в последствие да закупувате допълнително необходима стока, която е налична в склада.

СОБСТВЕН ВНОС

По-голямата част от наличната стока е внос от Китай, който организираме спрямо пазара и търсенията на нашите клиенти.

Предлагаме услуга за внос на стока по заявка на клиент / партньор срещу комисионна.

Имаме изградени бизнес отношения с някои от най-големите производители на продукти в конкретните сфери в Китай и Европа.

Китайски производители вече няколко пъти ни разпознават като подходящ партньор за дистрибуция на стокатата им за България и региона. Производителите се свързват с нас, за да ни предлагат различни оферти и ексклузивни права за страната. Няколко пъти сме получавали и покани за визита в Китай.

Имаме предложения за работа с Южна Корея, като сме провеждали и няколко онлайн срещи, на които сме обсъждали евентуални продукти и договорни отношения.

Част от стоката, с която работим се поръчва към различни доставчици от Европа – основно Австрия, Белгия, Полша, Италия. На практика голяма част от артикулите са в складове на доставчици или външни складове. Стоката пристига в кратки срокове (обикновено до 10 дни), което позволява да работите с голям обем от продукти, като в същото време не се задължавате да ги поддържате на склад и да затваряте оборотни пари. Тази част от стоката се поръчва единствено при поръчка от страна на клиент, като клиента е предварително уведомен за срока на доставката.

Начинът на работа е утвърден и към всеки продукт има информация за колко време се доставя. Стоките, които са налични в наш склад се доставят до 24 часа до клиент. Стоките, които се поръчват от Европа се доставят в срок между 5 и 9 дни.


Раздел 5: Наши брандове / марки

През годините имаме успешно разработени 2 марки / два бранда/

MSG-PRO – бранд за масажни кушетки, столове за масаж, работни козметични табуретки, консумативи, вулканични камъни, подгряващи съдове за камъни, подгряващи чантички за камъни. Брандът МSG-PRO е изключително разпознаваем в страната и е участвал в няколко мероприятия, съзтезания за мигли и други събития.

Всъщност стана толкова успешен, че некоректни конкуренти (по скромното ми мнение) съвсем умишлено кръстиха кушетките си „Magic-Pro“. Твърдението ми може лесно да се провери като се отвори сайта на въпросния търговец и се провери колко от нашите продукти и снимки са копирани едно към едно. За много от снимките имаме авторски права, тъй като са обработвани в нашето фото студио, но не сме завели претенции за интелектуална собственост към момента, знаете че тези процедури в България отнемат доста време…

Armeda – Бранд за козметични апарати и продукти за здраве (озонатори, масажори..)


Раздел 6: Екип

Аз вярвам, че екипът е ключов за развитието на всеки бизнес. Офертата за бизнеса включва отлично обучен екип запознат с всички необходими детайли, начина на работа и информация за предлаганите продукти, срокове за доставки и всякакви други детайли. Отлични професионалисти. Обучени са да работят със системите и софтуера, които използваме.

Към момента екипът се състои от 3 постоянни и 2 допълнителни лица, които са напълно достатъчни за справяне с целия работен процес включващ приемане на поръчки по телефон, потвърждение на поръчки от онлайн магазините, обслужване на клиенти на място, обслужване на поръчки на партньори, имейли, рекламации, запитвания, заявки за стока, приготвяне на документи за пратки, приготвяне на пратки и изпращането им към клиенти, организиране на логистиката свързана с основния склад.

Има обучен офис мениджър, който се грижи за работния процес, изготвя оферти, отстъпки за количества и отговаря за ключови клиенти.

Екипът е отговорен, добре сплотен, усмихнат, позитивен и мотивиран. Работи се без каквото и да е било напрежение, което за мен е изключително важно.

Аз като управител се занимавам с по-важни неща като придвижване на внос и всичко свързано с него, пазарно проучване, търсене на нови продукти и възможности.
Осигурявам контакти и на останалите двама души от екипа, които наемаме само при нужда. Те са отговорни и работим заедно от много време. Подходящи са за качване на продукти, създаване на съдържание, публикуване на обяви, професионален превод на инструкции и описания от английски език.

Едно от момчетата е подходящо и за допълнителни услуги като сглобяване на мостри в магазина, доставки и монтаж по адрес в рамките на Пловдив и областта (тази услуга се заплаща допълнително от клиент в общия случай).

Хубавото е, че допълнителните лица се наемат само при необходимост и се заплаща единствено за свършената работа, без каквито и да е било допълнителни разходи или финансови ангажименти.

Осигурявам и контакт с агенция за преводи с договорени преференциални цени за случаите, в които ще се извършват преводи от други езици като полски, италиански…. Естествено могат да извършват и преводи от английски език.

Разбира се, новия собственик може да прецени, че желае да работи със свой собствен екип и по никакъв начин продажбата на бизнеса не се ангажира с наемането на съществуващия персонал.

На практика целия работен процес свързан с изпълнение на поръчки, заявки, оферти и рекламации може да се движи от общо 3-ма човека.

Това е така, защото е изградена изключително надеждна методика на работа + интеграция на облачна система, с която организираме работния процес. Тази система е достъпна от компютър, телефон или таблет и съхранява, организира и подрежда цялата информация за поръчки от всички сайтове, информация за клиенти, отстъпки, цени, заявки, оферти и много други. Има възможност за контрол на достъпа за всеки отделен служител.


Радел 7: Фирмени автомобили

Разполагаме с 2 фирмени автомобила, които са подготвени за работа:

– Peugeot Parnter, чист дизел, 2004 година

– Mercedes Vito LONG 2-ра генерация, дизел, AUTOMATIC, с подгрев на седалки, климатроник и други екстри.


Раздел 8: Магазин в гр. Пловдив

Магазин в гр. Пловдив на комуникативно място – бул. „България“ 2, вх. Б, партер. Паркинг за няколко коли. Общата площ на магазина е около 300 квадрата. Включва шоурум, офисна част и складови помещения.

Шоурумът е разделен на две помещения, отделно има офис за посрещане на клиенти, отделен офис за мениждър / управител и три складови помещения. Като бонус има и съседно помещение на обекта с площ от 21 кв.м., която може да се използва като склад или отделен офис.

Помещението е луксозно завършено, изградена пясъчна мазилка, LED осветление, окачен таван, видеонаблюдение – вътрешно и външно с нощно виждане, СОТ с датчици за движение и други. Напълно оборудвано с работни бюра, етажерки, секции, изградени масивни стенни рафтове в шоурума, стелажи за складовата, зона за клиенти, дизайнерско бюро, 2 кресла и диван за мениджърския кабинет.

Помещението е разделено на няколко части, което позволява обособяването му по различен начин.

Има общо 4 входа / изхода, като 1 от тях много удобен за склада. Свободно паркиране в района, като към офиса има паркоместа за фирмените автомобили и клиенти.

Наемна цена: 1 200 лв. / на месец

Има възможност и за закупуване на помещението на изгодна цена при покупка на бизнеса!

Раздел 9: Склад близо до Пловдив

Склад в близост до Пловдив с лице на главен и оживен път. Складът се намира в с. Йоаким Груево – само на 10 км. от града. Към момента се използват около 300 квдартата от складовата площ, като има възможност за наемане на още. Към имота има 1 декар двор. ТИР достъп до склада, и възможност за паркиране на 3 автомобила в двора.

Изгоден наем – 600 лв. на месец.

ВАЖНО: НАД 90% от оборота се генерира от онлайн продажби, което по никакъв начин не Ви задължава да се ангажирате с наемането на имотите или тяхната покупка.


РАЗДЕЛ 10 – Какво получавате за инвестицията си?

•    Получавате сигурен и работещ бизнес, който е на пазара от 13 години. Към бизнеса има редица бонуси, които са включени в цената.

•      Бизнес, който функционира БЕЗ РЕКЛАМИ, изцяло органично.

•    Имате огромен потенциал за развитие и увеличаване на оборотите, респективно печалбите, тъй като ние сме продавали през целия период изцяло от органичен трафик. Не сме използвали платен трафик за постигане на посочените резултати.

•    Бизнесът е напълно функциониращ и в момента, като ежедневно приема, обработва, изпълнява поръчки и останалата част от работния процес.

•    Получавате напълно обучен екип, който МОЖЕ ДА РАБОТИ БЕЗ ВАС! Това Ви дава свобода да управлявате бизнеса от всяка точка на света.

•    Всичко е разработено така и подготвено да се проследява онлайн, така че ежедневното физическо присъствие на собственика в магазина, склада или обекта, от който ще се извършва дейността не е задължително.

•    Облачен софтуер, който е достъпен чрез интернет по всяко време и от всяка точка на света. Проследявате продажби и доставки в реално време.

•    Специално разработен софтуер (отново облачен), чрез който следите и контролирате самия бизнес – дневни поръчки, доставки, задачи, оферти и други, изчакващи доставки, проформа фактури, клиентска база данни, история на поръчките и създадените таскове.

•    Обучение за работния процес, клиенти, поръчки, доставчици и въобще цялото „know-how“ свързано с бизнеса.

•    Всички изградени контакти през годините с доставчици от България, Европа, Китай и Южна Корея.

•      Започвате да печелите от деня, в който поемете контрол над бизнеса.

•    Бърза възвръщаемост на инвестицията.


Раздел 11: Каква е цената?

•    Цена за бизнеса с всичко посочено по-горе, без търговските обектите и без наличната стока: 400 00 ЕВРО

•    Наличната стока се изчислява в момента на продажбата и се смята на доставни цени. Прогнозно между 130 000 – 150 000 EURO без ДДС. *Може да се договори и поетапно закупуване на стоката!

•    Възможност за закупуване на физическия обект в гр. Пловдив (реална площ около 300 квадрата) – 185 000 EURO.

ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПАКЕТНИ ЦЕНИ


Вариант 1: 
•    Цена за всичко изброено включително стоката, единствено без търговските обекти: 530 000 – 550 000 EURO.

Вариант 2:
•    Пакетна цена за всичко изброено, включително търговския обект в гр. Пловдив: 695 000 EURO, вместо 715 000 – 735 000 EURO .

Насрочете оглед

Напишете отзив

400,000 EUR

Compare Properties
Add properties to compare.